Medlemsfordele

Her kan du læse om de mange attraktive rabatter, som du kan opnå gennem et personligt medlemskab af Folkehøjskolernens Forening.

Rabat i Højskolernes webshop

Er du personligt medlem af FFD, får du automatisk 10% rabat på alle kurser og bøger udgivet af FFD samt på årsabonnementer af Højskolebladet. For at opnå den automatiske rabat i webshoppen, skal du logge ind med den e-mail, som du brugte ved indmeldelse.

I Højskolernes webshop kan du købe den originale Højskolesangbog og tilhørende produkter som Sanghåndbogen og Melodibogen. Derudover finder du også gavekort, abonnementer på Højskolebladet og øvrige udgivelser.

Besøg Højskolernes webshop

Spar op til 50% med dit medlemskort

FFD's personlige medlemskort giver dig adgang til Danmarks største og bedste udvalg af rabataftaler. Brug medlemskortet hver gang du handler hos de leverandører, der er med i rabatordningen. Med rabataftalerne kan du typisk spare 10-50% på alt fra shopping og kultur til rejser og restauranter i hele landet. Du kan bruge alle aftalerne, så tit du vil, og der kommer hele tiden nye til.

Sådan finder du aftalerne

Log ind på mylogbuy.dk. Brug kategorierne eller de forskellige søgefunktioner til at finde aftalerne.

Sådan bruger du aftalerne

Webshops: Følg linket fra aftalen direkte til webshoppen. Du skal måske indtaste en kode. Hos nogle butikker kan du også bestille telefonisk eller via e-mail direkte hos leverandøren. Se hvordan du gør under de enkelte aftaler.

Butikker: Her skal du medbringe og fremvise dit medlemskort på print eller på din App.

LogBuy nyhedsbrev

mylogbuy.dk kan du tilmelde dig et nyhedsbrev, og holde dig orienteret om de sidste nye rabatter og fordele. Mailen udsendes to gange om måneden.